شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر
بسم الله الرحمن الرحیم

« اَلَّذینَ اِن مَکَّناهُم فِی الاَرضِ اَقامُو الصَّلوه وَ آتوالزکاه وَامره بالمَعروف وَ نهوا عَن المُنکر وَ لله عاقبه الاُمور »

« کسانی که اگر آنان را در زمین به قدرت رسانیم نماز برپامی دارند و زکات می دهند و (دیگران را) به خوبی ها دعوت می کنند و از بدی ها باز می دارند و پایان همه امور برای خداست » « قرآن کریم سوره حج آیه 41 »

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
فریضه عظیم زکات نیز همانند نماز به مجاهدتی خستگی ناپذیر و تلاشگرانی صادق و دلسوز نیازمند است ، انتظار و امید است که این عزیزان دراین میدان جدید نیز گام نهند و همه کسانی که می توانند در ترویج و تبیین و تحقق مسئله زکات خدمتی ارائه کنند بی درنگ دامن همت به کمر زنند و از خود صدقه جاریه ای بر جای نهند .

::::::::::::دبیرخانه شورای زکات آماده دریافت زکات مردم مؤمن و متعهد شهرستان شبستر می باشد.
42428988:::::::::::

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

امام جمعه شبستر در جلسه شورای زکات شهرستان شبستر:

از ظرفیت زکات برای آزادی زندانیان استفاده شود

زکات


به گزارش خبرنگار صداوسیما از شبستر، حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در جلسه شورای زکات با بیان اینکه فریضه زکات و نماز دو بال جدانشدنی اسلام بوده که زکات بیمه و لازمه قبولی تمامی عبادات ازجمله نماز می باشد.


وی با اشاره به اهمت زکات از صدر اسلام تا به امروز به تاکیدات این مهم در قرآن کریم اشاره داشت و گفت: تمامی اعمال ما در گروه قبولی نماز بوده و قبولی فریضه مهم نماز نیز در پرداخت زکات خواهد بود که از این رو میتوان به اهمیت فراوان این فریضه الهی واجب پی برد.


حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده با اشاره به اهمیت پرداخت زکات گفت: در قرآن کریم خدای متعال یکی از وظایف حاکمان اسلامی را پرداخت زکات در کنار برپا داشتن نماز امر کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۰
zakat shabestar
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۷
zakat shabestar
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۴
zakat shabestar

اینفو گرافی محورهای پیام نورانی امام خامنه ای(مدظله العالی) به اجلاس کشوری زکات


روی عکس کلیک کنید

ایننننفوگرافی رهبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۰۱
zakat shabestar


نشست هم‌اندیشی سراسری زکات کشور(۲۹ و ۳۰ فروردین) با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی، رئیس شورای عالی زکات، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امدادو نایب رئیس شورای زکات، حجت الاسلام قرائتی، اعضای شورای عالی زکات و مسئولان زکات استانها در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد. 





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۰۸
zakat shabestar