شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر
بسم الله الرحمن الرحیم

« اَلَّذینَ اِن مَکَّناهُم فِی الاَرضِ اَقامُو الصَّلوه وَ آتوالزکاه وَامره بالمَعروف وَ نهوا عَن المُنکر وَ لله عاقبه الاُمور »

« کسانی که اگر آنان را در زمین به قدرت رسانیم نماز برپامی دارند و زکات می دهند و (دیگران را) به خوبی ها دعوت می کنند و از بدی ها باز می دارند و پایان همه امور برای خداست » « قرآن کریم سوره حج آیه 41 »

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
فریضه عظیم زکات نیز همانند نماز به مجاهدتی خستگی ناپذیر و تلاشگرانی صادق و دلسوز نیازمند است ، انتظار و امید است که این عزیزان دراین میدان جدید نیز گام نهند و همه کسانی که می توانند در ترویج و تبیین و تحقق مسئله زکات خدمتی ارائه کنند بی درنگ دامن همت به کمر زنند و از خود صدقه جاریه ای بر جای نهند .

::::::::::::دبیرخانه شورای زکات آماده دریافت زکات مردم مؤمن و متعهد شهرستان شبستر می باشد.
42428988:::::::::::

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

کارگروه زکات استان آذربایجانشرقی تشکیل شد



نشست کارگروه زکات استان آذربایجانشرقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی دهقان مدیرکل امور اجرائی زکات کشور و مسئولین زکات استان آذربایجانشرقی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی دهقان ضمن تقدیر از عملکرد ثمربخش دبیرخانه شورای زکات آذربایجان شرقی در فرهنگ سازی عمومی زکات در سطح شهرستانها، فرهنگ سازی عمومی زکات در سطح قشرهای مختلف را لازمه نشر فرهنگ والای زکات دانسته و افزود: تبلیغ زکات باید به صورتی انجام گیرد که همه مردم به فلسفه و مبانی پرداخت زکات آشنا گردیده و درصدد ادا و ترویج آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول زکات شهرستان شبستر و کارشناس فرهنگ سازی زکات استان پس از تشریح اهم عملکرد فرهنگ سازی استان در زمینه های مختلف: رسانه، آموزش، پژوهش و انتشارات و.. توفیقات به دست آمده را حاصل درایت و برنامه ریزی مدون دبیرخانه استان و مجاهدت تحسین برانگیز روحانیون زکات شهرستانها دانست.

مسئول زکات شهرستان شبستر تجربیات به دست آمده استان آذربایجانشرقی در فرهنگ سازی زکات را کاربردی و ارزشمند بیان نموده و از آمادگی دبیرخانه استان و روحانیون زکات شهرستانها جهت انتقال تجارب به دست آمده به سایر استانها خبر داد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۴
zakat shabestar
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر از جمع آوری دو میلیارد و 500 میلیون ریال زکات در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی ، امیر شبان شبستری با اعلام این خبر افزود: از زکات جمع آوری شده 80 درصد در امور محرومین شامل کمک هزینه جهیزیه ، درمان ، تحصیلی ، سبدهای غذائی و بقیه نیز در پروژه های عام المنفعه همچون بازسازی خانه نیازمندان و مسیرگشایی ، هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر ضمن قدردانی از کشاورزان، باغداران و مردم نیکوکار این شهرستان به جهت توجه و اهمیت دادن به موضوع زکات و پرداخت آن ، اظهار داشت :‌ زکات نه تنها در بعد مسائل معیشتی بلکه در جنبه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز تأثیرگذار می باشد و یکی از نمودهای حقیقی اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی ، پرداخت زکات است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۸
zakat shabestar

روجلدی با کیفیت زکات 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۸
zakat shabestar