شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر

اخبار فعالیتها و عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر

شورای زکات شهرستان شبستر
بسم الله الرحمن الرحیم

« اَلَّذینَ اِن مَکَّناهُم فِی الاَرضِ اَقامُو الصَّلوه وَ آتوالزکاه وَامره بالمَعروف وَ نهوا عَن المُنکر وَ لله عاقبه الاُمور »

« کسانی که اگر آنان را در زمین به قدرت رسانیم نماز برپامی دارند و زکات می دهند و (دیگران را) به خوبی ها دعوت می کنند و از بدی ها باز می دارند و پایان همه امور برای خداست » « قرآن کریم سوره حج آیه 41 »

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
فریضه عظیم زکات نیز همانند نماز به مجاهدتی خستگی ناپذیر و تلاشگرانی صادق و دلسوز نیازمند است ، انتظار و امید است که این عزیزان دراین میدان جدید نیز گام نهند و همه کسانی که می توانند در ترویج و تبیین و تحقق مسئله زکات خدمتی ارائه کنند بی درنگ دامن همت به کمر زنند و از خود صدقه جاریه ای بر جای نهند .

::::::::::::دبیرخانه شورای زکات آماده دریافت زکات مردم مؤمن و متعهد شهرستان شبستر می باشد.
42428988:::::::::::

برگزاری رزمایش حمایتی سردار شهید قاسم سلیمانی با اهدای 2 هزار بسته معیشتی و 60 سرویس جهیزیه در شهرستان شبستر همزمان با آغار هفته دفاع مقدس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شبستر اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رزمایش حمایتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یا شعار "ما مقتدریم" و با هدف توزیع 2 هزار بسته معیشتی، 60 سرویس جهیزیه نوعروسان نیازمند و 200 بسته کمک تحصیلی دانش آموزان با همکاری سپاه شهرستان شبستر و شورای زکات برگزار شد.

جهیزیه شبستر - زکات شبستر - اهدای جهیزیه نوعروس - سپاه شبستر - رمایش مواسات

ایوب محمدی قلعه دبیر شورای زکات شهرستان شبستر افزود: از ابتدای سالجاری بالغ بر 10هزار بسته معیشتی برای مددجویان و خانوادهای آسیب دیده از شیوع کرونا  و 100 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش تقدیم شده است و هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بدور از تجمل و تفاخر که این مهم تا کنون با همکاری و مساعدت خیرّین نیک‌اندیش و بسیجیان تلاشگر و مودیان زکات محقق شده است.
سردار راستی - جعفر راستی - کمیته امداد شبستر - رزمایش مواسات - ما مقتدریم

 

در این مراسم حاج جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان جایگاه بالای کمیته امداد امام خمینی(ره) در حمایت از نیازمندان و در عرضه های مختلف خدمت رسانی تصریح کرد: از شیوع ویروس کرونا و نابه سامانی اقتصادی کشور کمیته امداد حضرت امام(ره) آبروی نظام را خریده است.

سردار راستی - حاج جعفر راستی - نمایندهش بستر در مجلس

وی کمیته امداد امام خمینی(ره) را ادامه دهنده راه امیرالمومنین علی (ع) دانست و افزود: امدادرسانی و حمایت از نیازمندان از سیره امام علی(ع) بوده و کمیته امداد در این مسیر پربرکت قدم بر میدارد و باید تدوام یابد.

گفتنی است در این رزمایش تنی چند از مسئولین شهرستانی و استانی از جمله امام جمعه شبستر، معاون اجرائی سردار فرماندهی سپاه استان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و معاون فرماندار شبستر حضور داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی